Карта спеціальності

111 Математика

  • Освітній ступінь:  Магістр
  • Код і найменування спеціальності:  111 Математика
  • Освітня програма: 

    Математика

  • Шифр і галузь знань:  11 Математика та статистика
  • Кваліфікація: 

    Магістр. Математик. Викладач вищого навчального закладу. Вчитель математики

  • Форма навчання:  денна
  • Тривалість навчання:  1 рік 4 місяці
  • Ліцензійний обсяг: 

    денна форма навчання - 10 осіб

  • Державне замовлення: 

    у 2020 році:

    - 5 місць денної форми навчання

  • Вартість навчання: 

    - денна форма навчання 20000 грн./рік

  • Кількість кредитів:  90 кредитів ECTS (1 кредит ЕСТS – 30 годин)
  • Вимоги до рівня освіти вступників:  на базі ОС Бакалавр, Магістр, ОКР Спеціаліст
  • Конкурсний відбір:  конкурсний бал (КБ) = К1*П1 + К2*П2 + П3, де П1 - оцінка єдиного вступного іспиту з іноземної мови (К1=0,3) + П2 - оцінка фахового вступного випробування (К2=0,7) + оцінка за інші показники конкурсного відбору (враховуючи середній бал документа про освіту, на основі якого відбувається вступ - за шкалою від 0 до 20 балів сумарно за всі такі показники);, для осіб, які вступають за кошти фізичних та\або юридичних осіб на основі ОС магістра або ОКР спеціаліста - конкурсний бал (КБ) = К1*П1 + К2*П2 + П3, де П1 - оцінка єдиного вступного іспиту з іноземної мови або вступного випробування з іноземної мови(К1=0,3) + П2 - оцінка фахового вступного випробування (К2=0,7) + оцінка за інші показники конкурсного відбору (враховуючи середній бал документа про освіту, на основі якого відбувається вступ - за шкалою від 0 до 20 балів сумарно за всі такі показники).
  • Загальний профіль програми:  магістри протягом циклу навчання вивчають професійно-орієнтовані дисципліни
  • Практика/Стажування:  Виробнича педагогічна практика, Виробнича викладацька практика
  • Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації:  виконана освітня програма обсягом 90 кредитів, успішний захист магістерської випускної роботи
  • Програмні результати навчання: 
    1. Знати та розуміти фундаментальні і прикладні аспекти наук у сфері математики.
    2. Відтворювати знання фундаментальних розділів математики в обсязі, необхідному для володіння математичним апаратом відповідної галузі знань і використання математичних методів у обраній професії.
    3. Володіти основами математичних дисциплін і теорій, зокрема які вивчають моделі природничих і соціальних процесів.
    4. Володіти математичними методами аналізу, прогнозування та оцінки параметрів моделей, математичними способами інтерпретації числових даних та принципами функціонування природничих процесів.
    5. Володіти знаннями грамотної побудови комунікації в освітньому і науковому процесі, відбору вихідних даних дослідження, складання списку використаних джерел, опису наукових результатів.
    6. Уміти використовувати фундаментальні математичні закономірності у професійній діяльності.
    7. Читати і розуміти фундаментальні розділи математичної літератури та демонструвати майстерність їх відтворення в аргументованій усній та/або письмовій доповіді.
    8. Доносити професійні знання, власні обґрунтування і висновки до фахівців і широкого загалу.
    9. Ініціювати і проводити наукові дослідження у спеціалізованій області математики та/або розв’язувати задачі в інших галузях знань методами математичного моделювання.
    10. Інтегрувати знання з різних галузей для вирішення теоретичних та/або практичних задач і проблем.
    11. Застосовувати нові підходи для вироблення стратегії прийняття рішень у складних непередбачуваних умовах.
    12. Мати здатність до організації колективної діяльності та реалізації комплексних проектів з урахуванням наявних ресурсів та часових обмежень.
    13. Бути наполегливим у досягненні мети під час вирішення математичної проблеми.
    14. Уміти самостійно планувати виконання дослідницького та/або інноваційного завдання та формулювати висновки за його результатами.
    15. Усно й письмово спілкуватися рідною та іноземною мовами в науковій, виробничій та соціально-суспільній сферах діяльності із професійних питань; читати спеціальну літературу; знаходити, аналізувати та використовувати інформацію з різних довідкових джерел.
    16. Використовувати раціональні способи пошуку та використання науково-технічної інформації, включаючи засоби електронних інформаційних мереж; застосовувати інформаційні ресурси, у тому числі електронні, для пошуку відповідних математичних моделей.
    17. Дотримуватися норм етичної поведінки стосовно інших людей, адаптуватися та комунікувати.
  • Працевлаштування: 

    Професійна діяльність у науково-дослідних, комерційних, банківських, фінансових та податкових установах, страхових компаніях, рекламних агентствах тощо, де вимагається ґрунтовна математична підготовка та володіння комп’ютерними технологіями (математик, інженер-математик, математик-аналітик, розробник математичних моделей).

    Відповідно до Національного класифікатора України «Класифікація професій» ДК 003:2010 за наступними назвами і кодами професійних груп:

    2310.2 – Викладач вищого навчального закладу,

    2121.2 – Математик, Математик-аналітик з дослідження операцій,

    2121.1 – Науковий співробітник (математика),

    2331 – Вчитель загальноосвітнього навчального закладу.

  • Гарант освітньої програми: 

    д.ф.-м.н., професор Запорожець Т.В.

  • Кафедра: 

     

    Кафедра автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій

  • Посилання:  Правила Прийому до Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького у 2021 році